نمایه کلیدواژه ها

ا

ب

  • بازاریابی پایش تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکت‌های صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1401-1402، صفحه 173-210]
  • بازاریابی / تبلیغات دیجیتال / پسا ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1401-1402، صفحه 51-87]
  • برند/تخلفات برند/واکنش مصرف کنندگان/نقشه شناختی فازی شناسایی و اولویت بندی انواع تخلفات برند و واکنش های مصرف کنندگان به تخلفات برند با روش FCM ( مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 27، شماره 108، 1401-1402، صفحه 207-235]

پ

ت

چ

  • چکیده ارزیابی پویایی صادرات مواد غذایی ایران در چارچوب تئوری فضای محصول [دوره 27، شماره 105، 1401-1402، صفحه 25-52]

ر

ز

س

ش

  • شرکتهای صادراتی پایش تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکت‌های صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1401-1402، صفحه 173-210]
  • شناسایی / اولویت‌بندی عوامل / بانک‌های خصوصی / فین‌تک طراحی مدل عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌های خصوصی ایرانی با فینتک ها با استفاده از روش فرا ترکیب [دوره 27، شماره 107، 1401-1402، صفحه 39-66]
  • شهرکهای صنعتی پایش تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکت‌های صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1401-1402، صفحه 173-210]

ص

ق

ک

  • کرونا ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1401-1402، صفحه 51-87]

م

ن

ه